Häälg

Sådär så är jag hemma med halmen efter att jag varit ute på landet hos min morbror och sen en vända till mormor och morfar. Så nu kan jag ju faktiskt ta att berätta om min helg.

Fredag: Jobbade hos mamma 7.30 - 10.30 sen åkte Amanda och jag ner på stan och jag solade, mötte upp en Oskar och åt thailunch på vita elefanten innan vi virrade runt i stan och i romberga innan vi hade allt klart och kom hem. Jag kom på den brijlanta idén att tvätta bilrutorna med  våtservetter, blev ganska bra iallafall.

Vi gjorde oss i ordning och festen satte igång vid sju tiden. Sällskapet droppade in efter varandra och sen tog vi bussen till uppsala. Hade en sjukt rolig kväll och kom hem halv sju på lördagsmorgonen, mör som fan efter att ha varit vaken i 27 timmar.

Lördag: Sängen lämnades vid halv tre tiden på eftermiddagen och då serverade mamma grillad korv och den satt där den kunde kan jag tala om. V sov kvar hos mig så efter korven gick vi upp och kollade på BB och sen pratade till typ nio på kvällen där vi kom på att vi var hungriga och beställde hem härlig junk food. Efter det blev det film och sen gick vi och lade oss igen. Kom fram till att vi varit uppe sammanlagt 4 timmar under dagen haha.

Söndag: Låg och drog oss i sängen in i det sista innan jag körde hem godbiten så han kunde gå och jobba. Det var till att vara duktig en söndag :) Sen åkte mamma och jag och handlade lite, ut till morbror på landet och sen en sväng förbi mormor och morfar och nu sitter jag här med en chipspåse och datorn i knät.

I fredags hade jag två vimmelfotografer hemma hos mig, mamma och grannen fick minsann jobba utan lön haha. Mammas bilder och mina egna bjuder jag på nu :)


Emelia och Jag


Johnny och Johanna


Amanda, Jovana och En Oskar


Jag och Victor


Johanna, Särbon, Jag, Amanda


Min underbart vackra särbo <3











Trackback
RSS 2.0