14.01

Vaknade skittidigt av att mina älskade ( inte älskad någonstans) granne verkade riva ut hela lägenheten och bomba lite där uppe. Så låg vaken tills klockan ringde, då gick jagh upp och klädde på mig, sminkade mig lite och sen hämtade jag bilen hos mamma och åkte ner till doktorn.

När jag var där för kanske en månad sedan så sa han att leverfläcken skulle tas bort, att den skulle skäras bort och sys ihop. Men när jag kom dit idag (med sällskap av Fia) så talade de om för mig att den skulle klippas bort. Jag grinade inombords men hela ingreppet tog inte ens fem minuter och jag kände ingenting. Först nu som det börjar svida lite och klia.

Första läkaren sa att jag inte skulle exponera området för solljus på en månad men jag kör på säkra kort och håller den dold hela sommaren, ska köpa hudfärgad kirurgtejp och ha på.

Sen hem och äta frukost, och sova nästan två timmar på soffan (ta igen sömnen från imorse)











Trackback
RSS 2.0