Är på ett skämtsamt och lättsamt humör idag, allt känns Grrrrreat :D

God morgon mina kära vänner, uppe med tuppen idag (för att vara ledig) och klockan tio inställde jag mig på altanen för att ge den en omgång olja. Gick snabbt och smärtfrit då jag har en förmåga att tänka ganska ologiskt, hade lika gärna kunnat "olja in mig" i ett hörn och sen blitt stående där, för mig är det inte heller ovanligt att börja vid dörren och arbeta mig så långt bort från eventuell möjlig flyktväg i övrigt. Men idag gick det bra serni.

Igår kollade jag luften i däcken på mammas bil samt oljan, (simpelt jag vet, men jag är tjej som knappt vet hur man reglerar sätet ((stor överdrift men ni fattar vinken)) och jaa, en tjejig tjej helt enkelt) Men de gick huur bra som helst och jag är så stolt över mig själv.
Mamma trodde hon hade lite luft i ett bakdäck, det visade sig att de låg på 0.3 istället för 2.2 som de ska göra. TRAFIKFARA!!! Men händiga och duktiga Marika fixar :D


Ujujuj jäääävlar vad jag är snygg ibland alltså, jääääääävlar











Trackback
RSS 2.0