Bang Bang I shot you down



Nu blir det en promenad till Ica för att kolla varför jag fått hem påminelse om att häma ut paket när jag redan hämtat ut det paketet. Som om jag skulle missa att hämta ut kläder ? Skulle inte tro det va ;) Dessutom känner jag igen nummret eftersom jag fick upprepa det en sisådär 118 gånger.

FERHAT - Studerar till sjuksköterska säger:

Hej, vad tror du om det här med att jorden ska gå under redan nu på lördag eller 2012?

Lämna gärna en kommentar på min blogg om vad du tycker om det.. :)

Direktlänk: http://ferhat.blogg.se/2011/may/jordens-undergang.html

2011-05-19 @ 12:31:17
URL: http://ferhat.blogg.se/
Hemlig Beundrare säger:

Du kanske jobbar idag? Men hur som helst hoppas jag du kommer in igen snart.Sorry för igår kväll var tvungen att fixa lite skulle upp tidigt idag/Kramen

2011-05-19 @ 14:11:24
Hemlig Beundrare säger:

Du kanske jobbar idag? Men hur som helst hoppas jag du kommer in igen snart.Sorry för igår kväll var tvungen att fixa lite skulle upp tidigt idag/Kramen

2011-05-19 @ 14:11:39
Hemlig Beundrare säger:

Du tror säkert jag e bäng men inte då :)Du behöver inte vara orolig jag vill bara snacka lite. Alltid trevligt med lite nya kontakter :)

2011-05-19 @ 16:14:31










Trackback
RSS 2.0