Gårdagen

Kanske ganska solklart att jag inte bloggade igår eftersom det var Valborg. Såklart firades den i uppsala med Ida, helt sjukt.

Dagen var okej, resan hem från uppsala slutade med att vi kastade oss av i Salnecke (!) och in i buskar för att kissa. Det gick fan inte att hålla sig, när jag reser mig upptäcker jag att jag smart nog satt mig i taggbuskar och har fullt med rivsår på rumpan men mina leggings klarade jag iallafall. Sen drog bussen.

Väntade kanske 30 min, frös så jag bäddade om mig med filt på bänken i busskuren och låg där och halvsov som en annan luffare, sen kom bussen med texten fullsatt men den snälla chauffören lät oss åka med och vi satte oss längst fram på golvet med nån jäkla tomte.

Hem och grilla sen tillbaka till uppsala igen, mötte på min granne Josephine och hennes kompani med kamrater på bussen och eftersom vi inte hade några planer alls följde vi med dem till Fame, sjukt bra drag där igår och en riktigt rolig kväll. Slutade som den gjorde och jag var fly förbannad. Men vadfan shit happens ;)











Trackback
RSS 2.0