God morgon

Jäklar i min lilla låda vad jag jäser nu haha. Har inga planer på att gå upp ännu så jag ligger här och sjunger och svettas om fötterna (Kom ihåg att peta ut dom från täcket)

Idag har jag inga direkta planer tror jag, får se vad som sker under dagen. Ska iallafall ta och röra lite på mig tror jag om vädret tillåter, är inte så lockande att ta sig ut om man ska börja snora istappar igen.

Kan inte komma upp med några nya bilder riktigt än. Har jag förresten sagt att jag gått och köpt ny dator helt själv? Eller ja nej jag gjorde ju inte så värst mycket mer än att betala den haha. Tur att man har folk som förstår sig på sånt som jag inte fattar ett skit utav hehe.

Nu ska jag sjunga vidare med Beyonce och sen kanske, bara kanske ska jag gå upp. Är ju ledig idag så borde faktiskt få ligga i sängen hela dagen. Borde anställa någon som gör frukost på sängen åt mig med.

william säger:

vilken fin header du har:D

2011-05-02 @ 11:08:11
URL: http://cookieboy.blogg.se/










Trackback
RSS 2.0