GRATTIS

Idag är det verkligen ingen vanlig dag mina vänner, en mycket speciell person i mitt liv blir myndig och fyller 18 år. Jag visar det inte ofta men du är världens bästa lillebror och jag älskar dig runt månen och tillbaka. Jag kommer alltid att ställa upp för dig och backa upp dig när du behöver det. Det är det syskon är till för.



Du kommer nog döda mig för att jag lägger upp bilder på dig på bloggen men du fyller bara 18 en gång din snorunge, nästa gång fyller du 20 och då ska ja ha tag i massa pinsamma bilder att ladda upp.

Nej men jag ser fram emot ikväll och hoppas den blir så lyckad som jag föreställer mig den. Grattis igen älskade lilla lillebror (I mina ögon är och kommer du förbli liten, hur lång och biffig du än blir, get used to it)


// Din storasyster <3




(OBS INLÄGGET ÄR TIDSINSTÄLLT)












Trackback
RSS 2.0