Jag är Lucy in the Sky, jag är högt över molnen

Gårdagen var bara helt fantastisk, tog en (om en jävligt varm) promenad ner på stan och mötte upp Hans-Ove, Eva och farmor och farfar på tammerfors för fika. Sen promenad hem till farmor och farfar, slumrade en stund på soffan innan jag och Eva gick gröngarn runt. Sjukt vackert, man kan inte direkt tro att det ens existerar en sådan plats i Enköping.

Tog lite bilder med mobilen så får se om jag orkar kasta in dem senare. Framåt natten typ (?!) så åkte jag iväg och mötte upp V, pratade och redde ut en del saker. Känns konstigt men samtidigt skönt.



Idag är det helt ljuvligt väder ute och jag har ett paket på Ica att hämta ut innan jag börjar jobba. 13-20.30 känns lite men jag vill jobbar och behöver pengarna ju :) Dessutom kanske det blir flera fina dagar?

Fjollguden säger:

lucy?

2011-05-10 @ 15:56:42










Trackback
RSS 2.0