Jag sjöng om studentens lyckliga dar

Jaha ja här sitter jag och är så arg så det kokar ur öronen på mig, nej nu överdriver jag ju kokar gör det inte men det ryker! Sitter och försöker få ner itunes till datorn men går det då? NEJ och jag begriper inte varför, hurfan ska jag nu kunna ladda över mera musik? Kan någon vänlig själ hjälpa mig med det kanske? ELLER???

Dagen har bestått av jobb, sjukt duktiga jag :) Sen hem och slumra lite på soffan också. Men däremellan han jag med en repa på stan och hoppas att jag får hem korten imorgon också :)


Sen passar jag på att säga nu ifall jag glömmer imorgon!
Grattis alla studenter, önskar jag var i era skor imorgon och fick ta studenten igen, sjukt att det var ett helt år sedan jag slutade skolan, tiden går så sjukt fort!













Trackback
RSS 2.0