Lått uttråkad tjej

Nämn något som gjorde dig glad igår: Fina ord från en fin vän <3

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov som en gris

Vad gjorde du för 15 min sedan: satte igång step up 2

Det sista du sa högt: "Ta med nycklar ifall att, hejdå"

Det senaste någon sa till dig: ”Hejdå”

Vad har du druckit idag: Juice och vatten

Vad var det senaste du åt: smörgås med prickekrov

Vad var det senaste du köpte: linsvätska, kul va?

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit :)

Vad är det för väder hos dig nu: Skittråkigt

Godaste glassmaken: Choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja men jag har aldrig själv varit med om det

Sover du tungt: Beror på vilken tid på dygnet :) på morgonen är jag ganska lättväckt

Drömmer du mardrömmar: Ja ibland.

Trivs du med ditt jobb: Ja det gör jag

Favoritklädsel: Bekvämt men snyggt :)

Favoritlåt just nu: Judas - Lady gaga

Vad ser du om du tittar till höger: Tvn

Vad gör dig glad just nu: Tanken på att det snart är sommar

Vad ska du göra härnäst: Kolla vidare på step up

Höger eller vänsterhänt: Höger :)

Humör just nu: Ganska nöjd med livet,

Favoritgodis: Peace märken, hallon och lakrits

Kläder just nu: Mysbyxor och linne

Sommarplaner: Peace and Love, Norge och Jobba

Hur många kuddar sover du med: 2 hos pappa och 4 hos mamma

Spelar du något instrument: Nej

Morgon eller nattmänniska: Lite både och

Vad är viktigast för dig:
Finns mycket som är viktigt för mig

Är du kittlig: Haha ja

Snarkar du: Ja när jag är förkyld

Stjärntecken: Lejon

Äckligaste insekten: Fästing helt klart

Längtar du mest efter just nu: Sommaren.












Trackback
RSS 2.0