Lite skapligt uttråkad sådär

Hittade listan på någon random blogg!

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? Kan vara de bästa och värsta som finns.
När kramade du någon sist? Igår kväll
Saknar du någon speciell person? Njae
Har du svårt för att bli kär? Ja, men intresserad kan jag bli snabbt
Är du singel? Japp,  and it feels soooo good
När fick du senast en komplimang? Imorse  :)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja, jag har ju svimmat  en del gånger genom livet
Hånglat med nån riktigt ful: Haha ja
Hånglat med fler än 50 pers: Nej det har jag inte
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Japp
Gjort något riktigt dumt? Ja det har jag,
Gjort något du verkligen ångrar? Njae faktiskt inte.
Åkt ambulans? Nej
Åkt polisbil? Nej jag är en ordningsam tjej ;)
Gjort nåt olagligt? Japp det har jag
Fått din mamma att gråta? Hmm jag vet inte, men det har jag säkert :(
Slagit ner någon? Slagit ner är väll att ta i
Skämts över dina föräldrar? Nej, jag tycker inte att man kan skämmas över någon annan än sig själv.
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja det har jag :)
Tar du droger? Nej
Dricker du? Ja det gör jag
Vilka kläder sover du i? Det beror på om jag sover ensam eller inte :)
Vad hatar du verkligen? Hata är ett väldigt starkt ord, men måste säga clowner
Varit kär? Ja jag har varit kär
Är du ensam nu? Ja och det är sjukt skönt :)
Vill du gifta dig? Bara om jag hittar den rätta
Vill du ha barn? Ja det vill jag

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Oj, hmm Victor tror jag det var
Såg dig gråta? Vet ej
Fick dig att gråta? Det är hemligt ;)
Du delade en dricka med? HAHA jag delar inte med mig;) Nej men jag vet inte faktiskt
Du gick på bio med? Jovana och En Oskar :)
Skällde på dig? Mamma?
Sa någonting till dig och vad var det? mamma, nu åker jag tillbaka till jobbet

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Neppe
Kramat någon? Ja :)
Pussat någon? Pussat mamma på kinden
Köpt någonting? Räknas att jag tankat bilen?
Sjungit? Igår tror jag
Saknat någon? Ja

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? Nej
Telefon på rummet? Ja, min mobil... daah
Egen dator? ja
Könssjukdom? Nehej :D
Bra kompisar? Jag har dom bästa <3












Trackback
RSS 2.0