Underbara lördag

Solen skiner och jag ska snart åka iväg med min kära särbo på lite äventyr. Hela vägen ut till staxhammar ska vi åka och jag tar kameran med mig så får se om det dyker upp några bilder senare idag.

Senare idag så kommer min älskade farbror hit och min (halv)kusin Eva. Ska bli så roligt och jag känner nästan att jag vill ta med dem ut dit och visa hur det ser ut där, kanske kan göra det någon dag om det blir fint väder.

Nu ska jag försöka smörja in min skitaxel med lite tigerbalsam och hoppas på att det lägger sig, fick jätte ont igår kväll och nu kan ja knappt lyfta armen, tror de beror på lite saker runt om faktiskt.
Var nyss inne på yr.no och kollade vädret för nästa vecka och blev rätt så positivt överaskad. Ska man kolla vädret så kolla på deras hemsida, stämmer nästan jämt.












Trackback
RSS 2.0