Inte konstigt att man blev som man blev när inget är som det ska

Haha ja herregud vilken sjukt rolig kväll jag hade igår. Trodde inte riktigt att dopkalas kunde bli så himlans roligt, dock var jag ju nykter och körde men ändå, halv fem kom jag hem inatt efter att ha kört hem min morbror och nån annan kille, tillbaka till byggdegården och köra hem kvällens huvudperson Lion och hans mamma Johanna, sen en kompis till henne. Tillbaka igen och stuva in 6 pers i bilen (i våran lilla snabel) lämnade av två efter någon km. Sen hem och lämna av gudmor och två partyprinsessor.

Nej det var helt klart det roligaste dopet jag varit på, inte så konstigt med min släkt :)

Idag vaknade jag runt ett kanske och har legat i sängen fram tills nu, snacka om att jag är trött idag haha.

BILDER:   (klicka för att förstora)


wilma säger:

Ja det är inte direkt konstigt att blir sent med våran släkt!!!!

2011-05-22 @ 16:23:05
URL: http://wimzanwilma.blogg.se/










Trackback
RSS 2.0