10.45

Morrn morrn!
Varit dåligt med bloggande från mitt håll, men har umgåts bra mycket med Simon och sen så har jag helt enkelt inte haft så myket att skriva om och har inte nu heller, men kan väl iallafall uppdatera lite. Igår så hade jag och Simon myskväll med thaimat och film (Är nog den enda i världen som inte sett senaste harry potter filmen förän igår) och sen tvingade jag ut honom på en promenad. Vi gjorde två goda gärningar igår, hittade en mask som kröp mitt på vägen och jag tyckte inte den skulle dö där så jag hittade två pinnar som jag bar in den i buskarna med :) Snäll tjej. Och innan det så hittade Simon en mobiltelefon precis vid bergvretenskolan, den kastade vi in i brevlådan där så hoppas att den kommer tillrätta :)
Nu ska jag tvinga i mig lite frukost och massa te så jag kanske slutar hosta? Nä för mycket begärt men kanske dämpar lite.











Trackback
RSS 2.0