14.25

Hoppla!
Kom rätt nyss hem från skogen och efter det en fika med pappa och hans kompis. Känner mig stört trött så ska sova en stund till, mitt gos väckte mig redan vid åtta imorse dock omedvetet tror jag men ska jag orka bio ikväll så måste jag slagga en stund.
Hade en riktigt bra kväll igår tills den värdelösa personalen på WHITETRASHCLUB i uppsala hittade på saker och slänger ut folk och som dessutom hotar med att kasta ut mig för att jag i relativt trevlig ton försöker få dem att fatta att  det är ett missförstånd, jag och flera andra kunde intyga att äckeldiskplockaren sett fel. Men då var jag uppkäftig och bråkig och han sa att han skulle slänga ut mig också! Nej dit går jag inte tillbaka förän de bytt ut sin inkompetenta personal.
En vimmelbild från äckelstället igår!











Trackback
RSS 2.0