I am strong enough for both of us

Hola! Dagen har bestått av följande.
- Jobb 7-16
- Handla
- Träffa Jovana
- Donken med Matilda, Simon och William
- Oskar anslöt
- Raggarrunda i Oskars saab
- Lite mera donken med Matilda
- Spionage/stalkeri
- Lek och skratt i skolparken
- Småprata lite med August
- Köra hem Matilda
- Sagt vi ses snart till Jovana.
Sitter med en stor klump i halsen nu, försöker att inte börja gråta för då kommer jag inte kunna sluta. Hon kommer få det bästa året i sitt liv och hon är så värd det. Glad att hon tar chansen för vi här hemma går ingenstans jag kommer vara samma gamla Marika (om än inte lite mer ouppfostrad). Jag är både ledsen och glad att hon åker för ju fler dagar hon är borta desto mindre dagar tills hon kommer hem igen. Jag älskar dig min fina vän och jag saknar dig redan, hoppas jag hinner träffa dig på söndag!











Trackback
RSS 2.0