Fucka ur som en tok

Mja så var jag tillbaka med bloggandet igen, känns bra faktiskt! Behövde den där pausen faktiskt! Skönt att slippa tänka på att hålla uppdateringar och grejer.
Men iallafall så har de väl hänt lite pryttlar sen jag uppdaterade ordentligt sist, har tre ställen som jag vikarierar på så jobbar en del, på tisdag ska jag åka till bålsta och tatuera mig hos JPW. Kändes riktigt bra när jag var dit och träffade honom så kommer nog bli sjukt  bra det där, Jovana följer med som moraliskt stöd och offrar en hand åt mig att klämma sönder om det behövs. Undrar hur det går det där.... jag är smärttålig och det är ju till en fördel men när jag följde med Jovana för att pierca (stavas det så?) sig så var det JAG som höll på att svimma. Men vi kan skylla på dålig luft och blodtrycksfall ;) Det är ju inget ovanligt förekommande fenomen i min vardag.
Har väl festat en hel del också med mina gullungar, inte det bästa när man haft en utraden förkylning men vadfan. Jag är ung och lever bara en gång ;) och nu mår jag huur fint som helst.
Ni har nog sett dem innan men wtf who cares? Har inga nya bilder att uppdatera med faktiskt.
Vintern -10
Hösten -10
Me and my Oskar. Hösten -10











Trackback
RSS 2.0