Tidsinställt

Eftersom jag är på jobbet nu och ändå inte har något särskillt för mig när det här skrivs så bara blir det så :)
Gnällmarika ska utrycka sig lite nu nämligen, ett ämne som kom upp lite på tapeten igår var musikvideos... videos alla "partydängor" innehåller ju nästan bara tjejer som står och åmar sig i minibikinis utan att fylla någon funktion alls, whyy? Ska de prompt finnas med där kan de väl lika väl ha sexiga killar i badbyxor som också bara ser sexiga ut utan att fylla någon funktion alls.
En video jag faktiskt gillar att kolla på är Party Rock Anthem men så kommer den där bruden som sjunger, varför shufflar inte hon som alla andra? Nej hon kan inte utan då ska hon stå i en silvrig baddräkt med ett hjärta målat vid tuttarna (wtf? bara där lixom) och försöker vara sexig, i mina ögon är hon lååångt ifrån sexig. Lär bruden shuffla så hon passar in i videon, där står hon bara som ett jäkla fån och visst hon försöker det syns på vissa ställen om man har ögonen med sig men det klipps bort ganska fort.
Nej jag är inte avundsjuk någonstans, skulle inte sälja ut mig genom att stå i bikini i en musikvideo bara för att ses som något slags objekt. Tycker bara det är oerhört irriterande att de inte fyller någon direkt funktion i mina ögon.
Återigen... Isåfall mer lättklädda hunkar i musikvideos.











Trackback
RSS 2.0