tittut

Hallo! Har inte bloggat på typ en vecka men har jobbat en del och sen har jag kollat massa på greys (offcourse). Nu sitter jag och lyssnar på Loney Island och har inget vettigt alls för mig, har precis skickat efter en ny almanacka till 2012. Gjorde en egen på Personlig Almanacka så om ca 2 veckor dimper den ner i brevlådan.
tatueringen verkar läka skitfint, har knappt några skorpor kvar nu trots att den bara är en vecka gammal. Det som stör mig hiskeligt nu är att jag inte kan träna riktigt än, eller jo kan kan jag väll men vill inte gå till gymmet utan sportbh och tatueringen sitter såpass att en bh överlag skulle skava mot den. Så har gått en vecka utan bh nu, börjar vänja mig vid det ;)

julius säger:

Om du vant dig så hoppas jag du fortsätter bh-lös!

2011-10-17 @ 01:06:25










Trackback
RSS 2.0