Weekend

Känns som jag haft fullt upp hela helgen, men egentligen har jag inte gjort speciellt mycket ändå. Fredagen bestod av ärenden på stan, möta upp en kompis som hjälpte mig att fixa lite saker på datorn eftersom man själv är äckligt blåst när det kommer till datorer ;P. Sen på kvällen träffade jag en annan kompis och vi kollade på paranormal activity! Var ganska duktig och blundade inte såå mycket.
Sen igår så var jag över till mamma en sväng och hämtade lite saker för att sen åka hem, göra mig i ordning och möta upp Oskar nere på stan och dra oss vidare på förkrök hemma hos en kompis. Drog ner till All-In ganska tidigt och så hängde vi där hela kvällen, riktigt trevligt faktiskt. Sen blev det hamburgare på torget och så fick jag sällskap hem med en gammal kompis från grundskolan som jag knappt snackat med sen han slutade nian. Riktigt trevligt faktiskt och vi hade mycket att prata om. Så efter att ha stått och snackat ett tag insåg vi att vi borde hem och sova.
Vaknade nu runt tolv-snåret och har precis sett ett avsnitt av Greys Anatomy (gash så bra det är) och ska snart se ett till. Ikväll står jobb på schemat och jag mår så bra jag bara kan må idag :)
och bloggen is back :)
Inte så sliten som jag kunde ha varit :D











Trackback
RSS 2.0