Den bästa sommaren! i korthet


Trots att jag faktiskt mest har jobbat den här sommaren så har den ändå varit den bästa i mitt liv hittils. För mig började sommaren nog när jag och Jovana åkte utt till Stax den 7e maj. Inne i stan va de ju småkyligt och så men väl där ute så var det varmt och skönt. Hade med oss picknick bestående av tonfisksallad och bröd, där tillbringade vi hela våran dag med snack och årets första solning.


Tätt efter det så kunde jag börja cykla hem från jobbet när jag jobbat kväll i shorts och bara en vanlig tröja utan att ens frysa det minsta, jobbade nästan hela tiden fram tills vi åkte på Peace and Love, Jag, Serbon, Matilda och Theresa. Den vecka som faktiskt var bäst på hela sommaren och det där med att sova i tält är ju hur bra som helst. Så en vecka fylld av sjuk värme (första dagarna), Bajjamajjor, Konserter, fylla, dusch i bowlinghall och nya vänner visade sig bli den bästa veckan den här sommaren.


Så kom jag hem med en skaplig förkylning i bagaget och så började jag jobba på det, tre veckor innan jag hade två veckors ledigt varav en vecka spenderades i Norge hos min farbror och faster. Fint väder för det mesta och många kvällsdopp blev det.



Dagen efter min hemkomst fyllde jag år, 20 år och systemmyndig :) Firades på lördagen efter där med släktingar och mina närmsta vänner, tack för att ni gjorde min kväll så himla bra!


Och det jobbades mera, jobbade tre veckor till. Sommaren har helt enkelt i korta drag bestått av umgänge med mina bästa, fester, kvällsdopp och jobb.


Glömde även tala om att Mamma vann en bil i tre dagar från Volvo så vi drog ut på äventyr i dagarna 2, första dagen åkte vi till Öregrund och tog vägarna förbi vårat gammla sommarställe och östhammar. Sen andra dagen åkte vi till Örebro och shoppade.


BILDER SOM INTE BEHÖVER NÅGON TEXT, DE TALAR FÖR SIG SJÄLVA! <3












Trackback
RSS 2.0