12.39


Hade inte bästa bloggardagen igår direkt. Men ursäktar mig med att dagen var fullspäckad.
Vid åtta vaknar jag av ett sms, Wille står utanför och väntar och ska ta med oss ut i skogen.
Packade med oss ved, tidningspapper, kokkorv på burk och grillkorv och bröd.
Gick lååångt inne i skogen bland vattensjöar och mindra inlandsjöar innan vi hittade en mysig plats.
Fick fyr på elden, täljde till oss fina grillpinnar.
Wille täljde till de andra och jag till mig själv. En bra kvinna reder sig själv.

Senare vid ett typ kom Soffan och plockade upp mig och vi for till västerås.
Shopping, cesarsallad på IKEA och meka bil på macken skrev in i agendan. Förbannat bra jobbat av oss.
Sen hem, se massa avsnitt av Jersey Shore och äta thaimat.
Älsklingen kom hem vid elvatiden kanske, kollade lite på eurotrip innan vi gick och lade oss.

Nyss stoppat i Sofie frukost och skickat hem henne, eller hon skickade hem sig själv.
Om ett tag ska vi iväg till gymmet.

Over and out!











Trackback
RSS 2.0