Knasig lista

Idag är det… En helt vanlig tråkig onsdag
Idag tycker jag om
… Att det är relativt varmt ute idag, känns som det är påväg mot vår
Idag har jag
… Jobbat i Lillkyrka för första gången.
Idag borde jag
… Borde ingenting idag
Idag tycker jag
…  Att jag borde ha mera pengar
Förra veckan med ett ord:
Sjuk!
Veckans bästa: Att lönen kommer på fredag
Veckans värsta
: Veckan är ju inte slut så kan ju ändras... låter det vara osagt.
Dagens värsta känsla
… Att komma ny till ett nytt ställe, men gick bra
Dagens bästa händelse
… Har inte hänt något direkt bra idag
Dagens hiss.
.. Att solen skiner
Dagens diss
…. Inget hittills som jag vill dissa direkt
Idag är jag nöjd med
… Inte ett dugg
Idag är jag missnöjd med
… Det mesta, har en rätt dålig dag idag
Idag saknar jag
… Jovana förstås
Idag avskyr jag
… Ingenting
Idag älskar jag
… Vädret, familjen, vännerna och Simon
Just nu ska jag
… Se klart BB











Trackback
RSS 2.0