Norge

Huah nästan så man skäms lite över det genomdåliga bloggandet.
Men är i norge nu och hälsar på min farbror och faster till och med måndag. Kom hit igår så därför har jag inte skrivit riktigt i bloggen igår haha. Eller har inte skrivit mycket alls de senaste dagarna som ni säkerligen har märkt.
 
Lite uppdateringar då, har flyttat hem till mamsegull igen och det känns så bra, och nej det är ingen fnurra på tråden någonstans, jag och Simon är precis lika mycket ihop nu som vi var innan och det kommer vi fortsätta att vara. Nog om det,
 
annars så har jag börjat jobba igen vilket ni vet och det känns jävla bra det med. Älskar att jobba faktiskt, kanske tog i lite i det där med älskar men jag tycker jävligt bra om det iallafall. Just för att lönekuvertet blir ganska så fint det också ;)
 
Jag har på ett ganska smärtsamt vis tagit reda på att jag är allergisk mot bromsar. So much pain, var inte ens kappabel till att jobba kan jag säga. Fyfaan säger jag bara.
 
Kanske ska sluta skriva nu eftersom min farbror ser sig provocerad av att jag skriver på datorn så snabbt haha.











Trackback
RSS 2.0