Regn regn regn regn

 
Nyss varit ute en sväng med hunden, som resulterade i en jävla språngmarsh hem. Det tackar vi regnet för, att jag rörde på fläsket alltså. tack tack! Pappa är ute och springer nu, kom på lite för sent att han kan ha glömt att veva upp en ruta i baksätet, muhaha. Frågade någon om jag är skadeglad? haha OM jag är ;)
 
En annan sitter och myser inomhus nu i torra kläder och lite skön musik i öronen. Jag klagar inte.
Tror ingen här klagar något direkt utom pappa som säkert svär långa rader i huvudet om inte högt :) Hade jag gjort om jag var i hans sits haha.
 
Fick också höra idag att det faktiskt syns att jag har blivit smalare, blev så himla glad och ännu mer pushad till att träna och nu längtar jag tills fuegon drar igång igen. Tackar friskis och svettis och mina äppelcidervinäger-kapslar för det.
 
 
På återseende.











Trackback
RSS 2.0