Sommarlista

 
Eftersom hösten börjar närma sig med stormsteg nu, kallt kallt ute så tänkte jag att i väntan på att orken att städa mitt rum ska infinna sig så gör jag den här finurliga listan som jag sett på några andra bloggar.

Var tillbringar du sommaren?
Hemma i Enköping och i Norge en vecka.

Med vem?
Familjen och mina vänner

Vilken låt är du besatt av i sommar?
Besatt och besatt, men flytta på dig har ju spelats flitigt överallt

Vem ser du helst på Allsången (LOL!)?
Rebecca och Fiona

Berätta vad du vanligen gör en solig och varm sommardag på semester.
Jobbar? Nej men om jag är ledig samlar jag ihop kompisarna, packar grill och fotboll och drar iväg till stranden

Berätta vad du gör en sjukt regnig sommardag.
Degar framför tvn med datorn i knät eller beklagar mig över den svenska sommaren med kompisar

Vem ser du fram emot att träffa i sommar?
Släkten i Norge förståss

Gillar du att sola? Bada?
Jag älskar att bada, oftast först i och sist upp, sola är också okej om jag solar ryggen för då kan jag läsa samtidigt. Men blir ganska lätt rastlös

3 böcker du vill läsa i sommar.
Har snart läst ut Livet Deluxe, som jag jobbat på i en halv evighet nu.... vad hände med mig och mina böcker?

Vilken är din bästa: sommardrink/dryck?
Iskall Cola i glasflaska, glasflaskan är viktig

Vilken är din bästa: “sommar-look”?
Oj, ingen aning

Efter hur lång tid känner du att du lämnar landet och e redo för att vara tillbaka i stan?
Ingen aning, evigheter sedan jag var en längre tid på landet.

Kommer du vara med på Pride??

Berätta nåt sjukt sommarminne.
Oj har så himla många sommarminnen men nå riktigt sjukt minne tror jag inte att jag har direkt.

Finns det någon downside med sommaren?
Den här sommaren var väl rätt downside? Var ju knappt någon sommar alls

Vilka festivaler kommer du upplevt när sommaren är slut?
Peace and Love <3

Använder du spf? Isåfall: vilken faktor?
Neh är lite dålig på det faktiskt.

Kan du tända en grill? Vad har du helst på grillen?
Klart jag kan, är grym på det. Helst en mumsig köttbit och majskolvar

Är det lättare att älska sig själv på sommaren?
Har ingen aning, konstig fråga.... over and out












Trackback
RSS 2.0