00.28

 
Just setat i Lightroom igen och snyggat till bilderna från Lund! På tal om Lund så har jag precis fått klartecken från mitt mamsegull att Sofie får bo hos oss när hon kommer och hälsar på i februari! En vecka eller nått sånt och hur kul är inte det? Längtar redan haha, men ska väl inte ropa hej ännu! Kan ju faktiskt hända allt möjligt på vägen men som det ser ut nu så är det så iallafall. 
 
Haha man ser att mitt öga är irriterat, men som ni också ser så bär jag linser vilket brukar irritera ögonen lite på kvällskvisten. 
 
Annars idag då? Har väl inte gjort så mycket mer än att vakna och i princip direkt dra mig iväg och hämta kidsen, idag slog vi på stort och bakade pepparkakor och så busade de för fullt och jag var framme med kameran och lyckades få några ganska så bra bilder, synd att de blev så korniga :( Såg mycket bättre ut i kameran haha. Men men. Tänker inte lägga upp de bilderna här av förklarliga skäl! 
Annars har jag bara varit hemma och chillat ikväll. 











Trackback
RSS 2.0