13.07

 
Goddag!
Gick upp för att äta frukost runt elva kanske, låg i sängen och kollade på musikhjälpen och nu bestämde jag mig för att göra chokladbollar. Kommer så gott som hela vägen när jag upptäcker att vi inte har havregryn hemma. Det var ju rätt surt. Hoppas mamma fått mitt sms om att hon måste köpa det på vägen hem så jag kan fortsätta baka, för jag är brutalt sugen på chokladbollar just nu! 
 
Idag har jag inga planer alls, ska inte hämta några barn idag då lillkillen är sjuk, stackars :( 
Funderar på att ta mig ner på stan och kolla lite julklappar, ska komma på något bra att köpa till mamma och pappa. 
 
Bra nyheter! Matilda kommer hem i dagarna och stannar länge, åååh vad jag längtar och nästa vecka kommer äntligen min Jovana hem, hur mycket längtar inte jag? Nästan så jag gråter av lycka. <3
 











Trackback
RSS 2.0