20

 
Är man glad eller är man glad? Efter ÖVER ETT ÅR har jag äntligen fått krama om min bästa vän. Äntligen är hon hemma från Amerikat och jag hoppas för allt i världen att hon stannar nu haha. Har börjar småspåna på en lägenhet, men det är nått som visar sig in tha future. 
 
Nu på kvällen har jag kokat knäck och julkola (med chokladsmak) så det stått härliga till, i ungefär 3 timmar stod jag och måttade och ordnade och brände mig osv. Men jag gjorde iallafall inte om förra årets dundertabbe och det tackar mina fingrar mig för. För er som inte minns så tappade jag skeden ner i kokande knäck, Marika den smarte stoppar modigt ner handen i smeten (nej jag tänkte mig inte alls för) Det gjorde väldans väldans ont. 
 
Har även hunnit med ett läkarbesök! Även idag tömdes några rör blod från min stackars arm, känns som jag tagit blodprov på allt som man kan ta blodprover på den senaste tiden. Men vadfan, min kropp strejkar ju! Jag tror det beror på min ångest och stress...
 
Har funderat på att skriva om min ångest och hur jag mått/mår EGENTLIGEN, jag har valt att hålla det utanför bloggen för jag har inte haft anledning att dela med mig av min skit för hela världen, kanske dags? Jag vet inte alls jag. Vi får se :) Haha nu vet ni iallafall att jag har ångest och sån skit. 
 
Nyårsklänningen, den funkar va? 
 
Mot en buss som aldrig kom, slutade med språngmarsh till mammas jobb för att hämta bilen.
 
En liiiten liiiten del av kvällens godishopkok!











Trackback
RSS 2.0