.

 
Hallådär! Jag kan inte sova fastän jag är trött as hell. Ligger i sängen under mitt nya duntäcke från kronoborg, kungligt värre! Ligger även och pillar och petar på alla mina julklappar som ligger utspridda runt mig, yes mitt rum är ett kaos.. ett organiserat kaos dock! Stenkoll på vart jag har mina prylar. 
 
Alla julklappar fick inte plats på bilden så sållade lite men vart hur glad som helst för allt jag fick. 
 
Det här halsbandet ligger dock lite extra varmt om hjärtat, inte nog med att det är bland det finaste jag sett i mitt liv så är julklappen från en familj som verkligen fått mig att känna mig så himla uppskattad, när man i övrigt känner sig rätt menlös och inte bidrar med något. Stort tack till mina söta barnvaktsbarn (säger man ens så? haha) och deras mamma och pappa. Ni anar inte hur otroligt glad och uppskattad jag verkligen känner mig.
 
Mer om julklapparna imorgon eller senare i veckan, beror på när jag får tid :) 











Trackback
RSS 2.0