Igår

 
Herregud! Idag mår man sannerligen som man förtjänar, men hade en riktigt kul kväll igår. Förfest hos mig med Teresa, Matilda, Emelia och Robin! Jovana anslöt sig lite senare. Promenerade sjungandes ner på stan och hade siktet inställt på All In, men Jag ledsnade på kön och fick med mig Robin och Emelia till Pulse, bra drag för att vara pulse måste jag säga! Hade skitkul och röjde utav bara satan på dansgolvet, fötter och knän värker rätt duktigt idag! 
 
Mötte upp andra halvan av sällskapet vid fontänen och så vandrade vi hemåt efter att teresa köpt sin korv och Jovana tjatat om killar och räkmackor i ett halvt århundrade. Kan väl meddela att igår var det även halkningarnas kväll.
 
Drog en skaplig faceplant på dansgolvet, just när jag var ensam också! Yay me. 
Halkade i backen hem
Avslutade hela kalaset med ett rejält magplask på altanen, och magplask i ordets rätt bemärkelse var det! Benen for bak och jag for fram, Jovana skrattade hysteriskt åt mig... tackar för omtanken. 
 
Men hade en så GRYM kväll med ett helt underbart sällskap! Varför festar inte vi ihop oftare? Galna är vad de är
 
Första outfiten, men jag böt ut den!
 
Karamellkannan, Sourz (stavas det så?) och sprite. Slank ner som saft











Trackback
RSS 2.0