Mer text

 
Gud! Jag är verkligen bloggig idag haha, okej har inte varit så mycket text utan mest bilder men vad gör det? Själv personligen så tycker jag bara om ifall det är mycket bilder!
Är helt nyduschad så sitter och njuter av att vara rakt igenom ren! Ska snart pora av mig med sånda där porplåster och så ska jag pilla med ögonbrynen också tänkte jag! 
 
 
Har hadt en ganska så skaplig dag idag, mått rätt bra. Brukar inte må såhär bra när jag går hemma och inte gör något! Då börjar jag bara tänka för mycket och så rasar det utför men idag har det känts bra faktiskt och det är så skönt!
Det enda som bekymrar mig är min kropp, vad håller den på med egentligen? Den måste verkligen hata mig, har börjat tappa så vansinnigt mycket hår, jag vågar helt ärligt inte borsta håret längre för jag tappar så himla mycket nu! Fortsätter det såhär kanske jag borde kontakta en läkare... igen? Gud jag är ju tamefan jämt hos doktorn, tur att jag har frikort. 
 











Trackback
RSS 2.0