punkt

 
Ujuj nästan så skämsstruten ska på! Jag har inte bloggat på flera dagar, men nuså... sitter jag här och har just filat lite på idéer för imorgon. Jag är i mitt kluriga mode just nu så om någon vill ha hjälp å tips på lekar och så vidare så hör av er. Jag är på gång nu känner jag. 

Helgen har varit fullspäckad. I fredags for jag och Aggelito iväg till stockholm vid åtta på kvällen för att kramas med Sofie och ta hem lite packning. Slutade på en irländsk pub och ett glas vin för min del. Kom hem vid 02 och stup i säng. Lördagen, följde med Amanda och Patrik till Hälla... tror vi lensade Stadium på kläder och så åt vi torr och halväcklig lasagne. Hem och ha myskväll med Amanda och idag har vi handlat till förrätten imorgon, städat mitt akvarium och hälsat på Elin och Freja.
 
Det var det, over and out











Trackback
RSS 2.0