Rättelse

 
Såg att någon misstolkat mitt inlägg om pepparkakor och jag kanske uttryckte mig rätt fel också! Men i korta drag så menade jag med det inlägget att det känns som Sverige viker ner sig alldeles för mycket för invandrare, gäller givetvis inte enbart muslimer utan invandrare från alla möjliga religioner och kulturer. Givetvis fel uttryckt av mig och ber om ursäkt för det! 
 
Sen skrev jag också att det är synd att ALLA dras över samma kam när det egentligen bara är en väldigt liten del som trilskas, men det räcker för att våra politiker ska börja svettas och darra och bli livrädda för att kallas rasister. 
 
Sen det med kyrkan! En del skolor har ALLTID firat sina skolavslutningar i skolan (dock inte min) och så ska det ändras för det anses vara rasistiskt? Det har inte med religion och tro eller inte att göra utan det handlar om traditioner... adventsfiranden borde väl kunna få vara frivilliga då? Vill man gå på det så ska man ha möjlighet annars kan man få stanna i skolan och göra någon form av skoluppgift eller nått?
 
Så nu var det utrett. 
 











Trackback
RSS 2.0