16.07

Ligger i soffan hemma hos Simon, vem är förvånad? haha och kollar runt lite på facebook. Är trött idag, vet inte helt varför men det var rysligt tungt att komma upp ur sängen imorse.
Men piggnade till när jag och Ann-Sofie tog med oss kidsen till backen och efter en stund kom en polishelikopeter (Jag vet att det heter HELIKOPTER, men helikopeter låter så mycket festligare) och cirkulerade väldigt lågt ovanför oss ett antal gånger. Barnen vinkade och log, lika så vi vuxna, sen tyckte jag att jag behövde åka liet madrass så kidnappade ett barn och hand madrass och åkte för fullt. Han godkände dock detta och vi hade plötsligt riktigt kul i backen tillsammans med de andra barnen.
Ikväll ska jag rensa ur min garderob och göra plats för sommaren, ska försöka sälja lite kläder och kasta allt sånt jag sparat som är trasigt. Den där känslan när man har bråttom och måste hitta ett par hela leggings eller strumpbyxor men hittar bara par med massa hål i. INTE OKEJ!











Trackback
RSS 2.0