Big Brother

Snacka om att jag har varit upptagen med att kolla på årets tokdårar som är inne i huset. Men det är ju så beroende framkallande att man blir ju fanimig rädd haha. Kanske ska dela med mig om vad ja tycker om årets deltagare?
Säljaren Sipan Cakir är 23 år och från Örebro.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Sipan: Han tillhör en av mina favoriter so far.
Annica Englund är 21 år och från Östersund.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Annica: Känner igen mig en del i henne, är också en av mina favoriter.
Hanna Widerstedt är en 20-årig kontroversiell bloggare från Vallentuna.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Hannah W: Tror hon spelar en del, men är nog inte riktigt klok i sig iallafall. Hon gör bra tv på ett festligt sätt.
Hanna J: Tycker hon är lite tråkig och verkar för desperat på verenda kille.
Tenny Engdal är 36 år, från Ekeby och arbetssökande. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Tenny: Skitkul, dock ingen direkt favorit
Jessica Rasmussen är en berest skåning på 36 år.  Foto: Daniel Ohlssonn/TV11
Jessica: Ta ut henne, drygare och jobbigare människa får man leta efter.
Jimmy Österling är en 32-årig bartender från Höllviken. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Jimmy: Har ingen riktig uppfattning om honom ännu.
Kija Habibzadeh är en 30-årig undersköterska och gogodansare från Malmö. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Kija: Beter sig som hon vore en desperat tonåring, tycker att man som mamma har ett visst ansvar. Man håller inte på som hon gör när man har barn på 6 år.
Hanna Rosenberg är en 22-årig dansant söderböna.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Hanna R: Har inte fått någon direkt uppfattning om henne ännu.
Joe: En favorit, han är lite en sån som man vill bädda ner och ge soppa.
Amandus Allstadius är en 22-årig brandvakt från Gnesta.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Amandus: Honom gillar jag, en av mina favoriter också
Entreprenören Camilla Jacobsen gör entré i Big Brother Foto: TV11
Camilla: Skön och smart tjej, tillhör också en av favoriterna trots att hon inte tillför mycket alls.
Lars: Ingen uppfattning om honom ännu riktigt
Marcelo: Lite tråkig, ingen favorit direkt men har inte fått någon direkt uppfattning om honom ännu











Trackback
RSS 2.0