Året som gått # 2 - Den bästa sommaren

Känns som att jag varje gång säger att sommaren som varit har varit den bästa sommaren, men den kanske överträffar sig själv varje år? I år så tog flera av vänner studenten, och jag nostalgilyssnade massor på Jimmy Jansson och fråga mig inte varför för jag tycker inte om honom det minsta.
Packade ihop min väska och vi begav oss upp till borlänge för att härja på Peace and Love, no words needed veckan var grym.
Annars då? Badade i staxhammar, festade i dagarna tre under krögarveckan (Hur orkade jag? börjar jag bli gammal nu?) Min lillebror fyllde 18 så honom bjöd jag med ut på krogen med två av hans polare och jag tog med milättg två polare också, en lyckad kväll faktiskt. Var på min sysslings dop där festen varade till halv fem på morgonkvisen... äre min släkt som håller i det då blir det lätt så ;)
Såklart var jag ju i Norge också, som varje sommar. Tog oss en tur till Oslo och hälsade på min kusin Eva och hennes familj.
Jag fyllde 20 år som firades med goa vänner och festen gick under temat prom night.
Nämnde jag att jag stötte ihop med BBgurkan på joar i somras? Och han luktar jättegott?
Mamma vann ju en bil i tre dagar från volvo, en valfri bil också. Så med den åkte vi till öregrund och lite sånt, andra dagen till örebro och marieberg och SHOPPADE =)
img302 (MMS)
img288 (MMS)











Trackback
RSS 2.0