NYÅRSLISTA

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Hmm jag vet inte, jag åkte på min första festival? gälls det ?


Har du några nyårslöften?
- Nä jag bryter dem ju ändå bara


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja min kompis storasyster fick en söt liten jäntunge i september (I think?)

 

Vilka länder besökte du?
- Norge

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Hmm det är dumt att ångra saker, vad man än gör så lär man sig något av det.


Bästa minnet från 2011?
- Peace and Love såklart och att jag fick min bebe 11/11-11

 

Bästa köpet?
- Skulle vilja säga datorn och mobilen, men jag gnäller mest på prylarna så kommer inte på något

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Shopping


Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Jadå datumet 11/11-11 kommer alltid få mig glad


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Ingen aning, gladare tror jag


Favoritprogram på TV?
- Big Brother no doubt

 

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Njae


Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Att tillbrigna så mycket tid med mina underbara kompisar som möjligt och hitta på massa skoj saker.












Trackback
RSS 2.0