Fest i valen

 
Hallå i skogen.
Har varit hemma några timmar nu, men fysatan vilken bra vecka jag haft med mina fina vänner i Borlänge.
 
 
Kom dit på onsdagen och efter tältuppsättning så drog jag och Sofie iväg och såg Lars Winnerbäck.
Fantastiskt, när vi kom tillbaka hade grannarna slagit sig ner hos oss, trevligt.
Så umgicks med dem och sen vid tretiden kom jag på att jag borde ta ut pengar, så det gjorde vi där och då.
Gick till centrum där vid småtimmarna och härjade bara liiite.
 
I övrigt så har vädret varit sådär, rätt så kallt faktiskt men på torsdagen så var det helt okej.
Satt i solen i parken och åt pizza och busade lite.
 
Sett många bra artister faktiskt :)
Bla, Hoffmaestro, nationalteatern, Den svenska björnstammen, Lars Winnerbäck, Lyssnat på Skrillex och Mumford and sons och sen såklart Rihanna.
 
Bilder bjuder jag på eftersom, nu är jag för trött för det.











Trackback
RSS 2.0