Meningslös text

 
Mjahapp här sitter man då!
Ska börja jobba om sidsådär 40 min och har absolut ingenting att göra alls. Mamma är ute på landet med sina kompisar och åker runt bara, hur kul det nu kan vara haha. Men känner jag dem rätt så har de förmodligen askul.
Börjar ångra lite att jag tagit lite extrapass i veckan, vilket resulterade i att jag kommer jobba exakt varje dag den här veckan inte ledig förän på måndag. Men jag cashcar ju in sen också ;) Det är nice. Har ändå, en hyffsat skön jobbarvecka framför mig.
 
13-20.30 igår
13.30 - 20.30 ikväll
7-13 imorgon
7-13 torsdag
16-21 fredag
7-21 lördag
7-16 söndag.
 
Som sagt caschar in ;) Haha men helgen kommer bli jobbig, kanske ska ta med sovsäcken till jobbet och husera där i helgen? haha det vore något det.
 
Nej men vadfan, vad mycket meningslös text det blev haha.











Trackback
RSS 2.0