Tidsinställt

 
Som ni kanske märkt så har jag gjort lite tidsinställda inlägg åt er, det eftersom jag jobbar ikväll och då inte har möjlighet att uppdatera. Kanske är rätt ensam om att faktiskt tycka om att gå till jobbet nu såhär på sommaren?
Trivs med mina arbetskamrater och framförallt så trivs jag med mina gamlingar.
 
Kommer jobba hela helgen så kommer bli lite dåligt med uppdateranden under helgen och sen kommer min älskling hem på söndag så då lär jag umgås med honom och säkert med de andra tomtarna också, kommer dock inte prioritera datorn direkt. =)
Men imorgon eftermiddag mellan 13 och 16 när jag är ledig så ska jag blogga lite.
 
=)
 
Har faktiskt jobbat varje dag så långt den här veckan och kommer jobba fram till nästa fredag med undantag för måndagen då jag är ledig :)
 
Saknar dig min galne vilding <3











Trackback
RSS 2.0