20.22

 
Sådär då har jag lyckats fixa tält billigt till peace and love. Tack vare Sofie som såg annonsen :)
Hämtas upp imorgon, tack för dessa köp och säljsidor på facebook haha.
Ska snart tvinga ner mig i soffan och kolla på fotboll med kärleken min. Är faktiskt helt okej att kolla iallafall när Sveriget spelar. I fredags på All-In hade jag dessutom riktigt roligt. Simon förstör mig haha.
 
Var nyss hemma hos mamma och fick lite mat samt letade fram en dammig gammal pirra på vinden.
Kan vara smart att ha på peace and love så vi slipper bära på flak och sånt.
Fan vad jag har tänkt till alltså. Förvånar mig själv hähä.

Jovanaa säger:

ett skepp kommer lastat! brev påväg :) kärlek gånger 500!

Svar: åååh can't wait :D
Marika

2012-06-19 @ 20:41:08
URL: http://faawker.blogg.se










Trackback
RSS 2.0