Midsommarhelgen #1

Delar upp hela midsommarhelgen i flera delar istället. Annars blir inlägget så himla långt ;)
På midsommarafton så vaknade jag och Simon på ett förbannat trevligt sätt.
Willie och Wictor rasade tältet för oss, yes vi tältade på Widens tomt torsdag till fredag, för att kunna börja förbereda midsommar i god tid.
Gjorde vi det? Svar nej!
Men kom igång med sillunch iallafall som utan mina order inte blivit av.
Satte killarna i arbete och det blev jävligt bra tillslut faktiskt.
 
 
Sillunchen intogs i trädgården som sig bör.
 
 
Efter lunchen lagom till fikat kom Sofia. Efter fikat drog vi igång femkampen, grenarna var följande:
- Norsk fylla (standard)
- Penna i flaska (även den standard)
- Vattenstafett
- Bygga ihop massa sugrör och dricka baileys från ca 1 meters avstånd
- Halsa flaska.
 
 
När femkampen var avklarad gjordes det kransar, med svart eltejp haha. Man tager vad man haver.
 
 
Grillen startades, men hade de som grillade tänkt på att sätta på potatisen? nää så när köttet var så gott som klart sattes potatisen på. Blev ju dugligt iallafall. Jag och Sofia skulle göra en sås, jag tappade halva saltkaret i så den blev så jävla äcklig. Inget kunde rädda den. Muhahahaha
 
 
Tack för en sjukt rolig midsommarafton mina fina vänner :) Kvällen avslutades faktiskt relativt tidigt men vad gör väl det? förbannat kul hade jag iallafall
 











Trackback
RSS 2.0