SKÄRPNING!!!


Nu får jag fasen skärpa mig med träningen och med vad jag stoppar i mig.
Har börjat så smått med att Simon infört regler här i hushållet.
- INGEN läsk på vardagar
- INGET godis på vardagar
- Äta ute MAX en gång i vecka, 2 om man blir tillfrågad att följa med.
- INGA popcorn (big sadface)

Sen har jag själv bestämt att byta ut pomfritten på donken och sånt när jag äter där mot äpplen eller minimorötter.
Känns lite som en start iallafall? ;)
Och sen äter jag mig inte proppmätt längre utan äter tills jag blir "Nöjd" Dvs mätt men ändå kan äta mera.

Fler bra tips? Inga dieter tack

Wilma säger:

Äta lagom mycket och ofta. För det är när du inte är riktigt mätt som du går och stoppar i dig lite smått och gott. Sedan drick mycket vatten ibland tror an att man vill ha något sött fast man bara vill ha vatten!!! ;)

2012-06-08 @ 16:55:13
URL: http://wiimzanwilma.blogg.se/










Trackback
RSS 2.0