09.45

Idag är det en bra dag, det känns i hela kroppen :) Älsklingen min kommer hem från dalarna och vi har 4 månadersdag idag. Lovely. Sitter i soffan hemma hos Simon och lyssnar på fåglarna som sjunger lungorna ur sig (låter det som iallafall haha) Ska snart plocka undan lite så det är fint hemma när han kommer hem.
Helgen har faktiskt varit fullspäckad för min del, i fredags röjde jag och Sofie i västerås. Var bara vi två men hade förbannat kul, en riktigt bra utgång på Poco Loco. Dessutom lyckades vi få med oss fribiljetter hem också haha. Gnällde lite på DJ'n som stod på lilla dansgolvet, eller han skulle ha stått där han lät spelaren gå av sig själv med Bubbles, Nicke och Mojje och så vidare. Inte helt den musik som man vill höra på krogen va?! Så vi letade upp honom och vi fick somsagt fribiljetter som "plåster på såren"
Drog en subway på väg hem och sen däckade jag i sängen, sov 4-5 timmar och sen upp och ta en fika med pappa, sen ut på landet och tvätta hjärtats bil. Sån jävla bra tjej jag är!
Kvällen bestod av pizza på Arena med Agge, Sofie och Wille och sen film hos Wille innan vi flickor åkte hem till Simon och kollade Big Brother. Sov ensam i lägenheten för första gången men gick så bra så! Stor tjej nu hö hö hööö











Trackback
RSS 2.0