10.19


Hoppsan, mår lite silitet idag haha. Var ute igår, 100% party körde på Pulse men jag vet om just de var så speciellt. Lite lame måste jag säga att det var, men fick ju komma in gratis och gå före i kön så atte ;) Klart vi gick in.
Hade faktiskt riktigt trevligt men var lite på krigsstigen hela kvällen kände jag och efter en del tjaffs med hjärtat under kvällen så drog det igång ett riktigt bråk och jag var så förbannad... slutade med att vi åkte hem och blev vänner...

Och mitt i allt dyker lillebrorn min upp, "ÄRE NÅN SOM VARIT ELAK MOT DIG??? SKA JA SPÖA NÅN??" gulle han, "Naej det är väl mig isåfall" svarade Simon,.... "Jaså, då äre lugnt" Hahahaha han kan när han vill den lilla killen som inte är liten längre.

AJ säger:

blev vänner, haha jag tänker bara på make up sex XD

2012-03-17 @ 21:36:53
URL: http://actionz.blogg.se/










Trackback
RSS 2.0