God morgon god moorgon hör fåglar sjunga glatt

Godmorgon!
Råkade visst försova mig över frukosten idag, good job Marika. Börjar jobba om 13 min så ska bara skriva lite snabbt och sen ge mig iväg :) tur att man bor nära eller hur? haha.
Solen skiner idag men är -5.5 grader ute. VILL HA PLUSGRADER! Hoppas det inte kommer mera vinter nu iallafall, jag vill ha vår och Maj. För i Maj ska jag iväg till NY och hälsa på min underbaraste finaste Jovana och underbaraste finaste Matilda. Som jag saknar er alltså. ppppsssstttt... fiken har inte gått i konken än så de kanske klarar sig utan våra besök.
Nej nu är det dags att röra på sig, slutar vid halv två så kör en uppdatering då om jag kommer ihåg mohaha. Jag är lite glömsk av mig allt. SHIIIT Måste kolla när mina skossingar kommer som jag bestält.
Adjöken











Trackback
RSS 2.0