11.49


God morgon!
Vaknade för ett tag sedan, var ute igår.
Men eftersom jag har varit dålig hela fredagen så tog jag det ganska lugnt igår.
Hade förväntat mig en totalt urspårad kväll som bara vi kan ha. Men det var lugnt faktiskt men jag hade kul ändå.
Började hos Widman och sen rörde vi oss vidare till All-In och såg resultatgrejen på ESC.
Så otroligt kul att vara där med alla och se Loreen utklassa hela skiten. Inte för att jag varit intresserad.
Men så himla kul.

I kön till grillen kommer mamsegull, sötaste i världen.
Är hungrig men kön är lång, så hon beställer via mig och när killarna bakom mig börjar skruva lite på sig så kommer kommenteren "Hurru, det är faktiskt morsdag så jag får gå före"
Och de fick hon haha.
Hjälpte henne att fixa en taxi, hon fick sammåka med massa andra.
Tar hand om mamsegull jag.
Nu ska jag försöka stjäla bilder av Simons kamera, eller senare kanske
Snart iväg på morsdagsfika hos hans mamma och sen vidare till min på middag.
Stressigt.











Trackback
RSS 2.0