The reason why I'm thinking


Jag kan inte med ord förklara vad du betyder för mig.
Men jag ska göra ett försök iallafall!


Jag har aldrig tidigare träffat någon där jag känt att jag är älskad för just den jag är.
Det har alltid varit någon sida som jag måste dölja.
Bland annat mitt enormt heta temprament, och det mina vänner, det är inte lätt att bara skuffa undan. Eller att jag har så otroligt lätt för att börja gråta. Jag kan börja gråta över små skitsaker som jag egentligen inte ens bryr mig om i efterhand och det är något jag själv tycker är otroligt irriterande och jobbigt.
Men du bara kramar om mig och intalar mig att jag får gråta om jag behöver det. Istället för att Jsom andra säga att jag är töntig, barnslig och överkänslig i en ytterst nedlåtande ton.

Du är den jag kan berätta exakt allt för utan att bli orolig över att du ska döma ut mig eller tycka mindre om mig och du finns alltid där för mig när jag behöver dig. Lika mycket som jag finns här för dig.



Vi har haft en period som inte var så bra och jag inte var så säker på att vi skulle ta oss ur!
Även där var jag rädd att ta upp det eftersom jag var så rädd att du skulle lämna mig! Fånigt I know men jag var så otroligt rädd att förlora dig om jag sa fel saker. Nu vet jag att du inte lämnar mig för att jag säger vad jag känner.

Allt känns så mycket lättare nu och just nu känns allt perfekt!
jag älskar dig över allt annat


Jag kommer alltid att kämpa för oss!











Trackback
RSS 2.0