10

 
God morgon!
Solen skiner, jag har ont i magen och har varit vaken sedan sju. Full rulle fram tills nu med andra ord så jag ska faktiskt gå och lägga mig en stund igen för är förbaskat trött. Kunde ju inte somna igår bara för att jag var tvungen till det, någon mer än jag som känner igen problemet? Hatar att kroppen ska sätta sig tvärtemot när hjärnan skäller på en att man MÅSTE sova. Hej jag har en 20 årings hjärna och en 6 årings kropp när jag ska sova, annars är det mest tvärt om haha. 21 årings kropp och en 6 årings hjärna ;) det lyser men ingen är hemma ;) 
 
haha har ni tänkt på hur många roliga såna där utryck det finns? 
 - Alla indianer sitter inte i kanoten
 - Det lyser men ingen är hemma
 - Kablarna är inte rätt dragna
 - Alla cornflakes ligger inte i skålen
 - Alla hästarna står inte i stallet
 - Hissen går inte ända upp
 - Man har en skruv lös 
 - Tekniska problem 
 
Kommer ni på några flera? Jag har säkert fler på lager men inte som jag kommer på just nu. 
 
Bjussar på en "misslyckad" bild från i lördags 

Wilma säger:

Alla bestick är inte i lådan!

2012-11-07 @ 21:26:00
URL: http://wiimzanwilma.blogg.se










Trackback
RSS 2.0